Reklamace zboží

Jak reklamovat zboží?

Pro zahájení reklamace v záruční lhůtě nejdříve vyplňte přiložený online formulář

Po vyplnění a odeslání formuláře vám nejpozději do 7 dní od přijetí reklamace zašleme e-mailem reklamační protokol, který potřebujeme k zahájení reklamačního řízení s výrobcem. Zároveň vám také zašleme adresu, na kterou nám můžete zboží odeslat ke kontrole.

V případě dotazu ohledně reklamace nás můžete kontaktovat na email: reklamace@onio.cz

Průběh řešení reklamace

Přijatou reklamaci se vždy snažíme řešit co nejrychleji. Nejpozdější termín jejího dořešení je 30 dnů od podání. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo vám přímo zavoláme.

V případě oprávněné reklamace máte kromě nového produktu nebo vrácení peněz za zboží právo i na finanční náhradu dopravného nebo dalších nákladů, které vám vznikli při reklamaci.

Další podrobnosti o průběhu reklamačního řízení naleznete v našich obchodních podmínkách.