Doprava zboží

Doprava zboží

Způsoby a cena doručení
  • Česká pošta - balík Do ruky: Zboží Vám zašleme prostřednictvím České pošty na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu. Také Česká pošta Vám zašle v den expedice SMS s číslem balíku pro sledování a také odkaz na případnou změnu data doručení. V den doručování budete telefonicky kontaktováni pracovníkem České pošty, který si ověří, že budete moci balíček převzít. Doručování probíhá následující pracovní den po podání zásilky v odpoledních hodinách. V případě nepřevzetí balíku, bude uložen po dobu 7 dní na Vaší dodací poště. Tento způsob dopravy je možný pouze pro zásilky o celkové hmotnosti max. 50 Kg, za tento způsob přepravy účtujeme poplatek za poštovné a balné ve výši 120,- Kč vč. DPH.
  • Přepravní služba GEIS: Zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby GEIS na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu, kde bude uveden kontakt na přepravce – GEIS a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Tento způsob dopravy je možný pouze pro zásilky o celkové hmotnosti max. 50 Kg, za tento způsob přepravy účtujeme poplatek za poštovné a balné ve výši 139,- Kč vč. DPH.
  • Přepravní služba DPD: Zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby DPD na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu, kde bude uveden kontakt na přepravce – DPD a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Tento způsob dopravy je možný pouze pro zásilky o celkové hmotnosti max. 50 Kg, za tento způsob přepravy účtujeme poplatek za poštovné a balné ve výši 149,- Kč vč. DPH.

Převzetí zboží
  • Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození, či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky, je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu Dilna-Zahrada.cz.