Nacházíte se zde:

Úvodní stránka

Reklamační řád platný od 1.1.2014 do 30.3.2015

Záruky a reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Nedílnou součást záručních podmínek tvoří záruční podmínky výrobce. Pokud by záruční podmínky výrobce zasahovaly do práv spotřebitele, jsou pro spotřebitele závazné pouze v rozsahu nezhoršujícím zákonný standard spotřebitelských práv. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v internetovém obchodě www.dilna-zahrada.cz, čehož důkazem je zejména daňový doklad – faktura.
Reklamace, kterou uplatňuje kupující, bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Pokud není věc při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě. A to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný (nelze-li splnit kupujícího požadavek) může kupující požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit.

Vady, které způsobují podstatné či nepodstatné porušení kupní smlouvy

Při výskytu vady, která může být odstranitelná a neznamená podstatné porušení kupní smlouvy, má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Při výskytu vady, která je neodstranitelná a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit, protože tato vada způsobila podstatné porušení kupní smlouvy. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat (v praxi se třetí stejná vada či čtvrtá vada jakákoli považuje za důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady jako v případě neodstranitelné vady).

Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit

Uplatnění reklamace

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady (reklamaci), která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží, nestanoví-li Prodávající lhůtu delší.

Reklamované zboží je možné osobně doručit, nebo zaslat do provozovny internetového obchodu dilna-zahrada.cz spolu s popisem závady a kontaktními údaji (adresa, telefon). K reklamovanému zboží dále doporučujeme dodat kopii prodejního dokladu a záruční list (byl-li k výrobku vystaven), případně jiný doklad prokazující nákup zboží v internetovém obchodě dilna-zahrada.cz.

Po vyřízení reklamace bude zákazník telefonicky nebo písemně informován a bude s ním dohodnut způsob předání zboží (přepravní služba, osobní odběr). Spolu se zbožím zákazník obdrží protokol o provedení záruční opravy. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na přiměřenou náhradu dopravného.
V případě neoprávněné reklamace bude zákazník telefonicky nebo písemně kontaktován a bude mu navrhnut další postup řešení vzniklé situace (placená oprava, vrácení zboží bez opravy, ekologická likvidace zařízení apod.)

Adresa k zasílání reklamačních oprav

ONIO s.r.o.
Reklamace naradi
Družstevní 84/15
664 49 Ostopovice

Reklamační technik:
Jindřich Dvorský
info@dilna-zahrada.cz
telefon: 547 425 371

Délka záruční lhůty

Délka záruční doby je uvedena v nákupním řádu internetového obchodu www.dilna-zahrada.cz


Tento reklamační řád je v platnosti od 1.1.2014, předchozí platné verze naleznete:

Aktuální reklamační řád
Reklamační řád platný do 31.12.2013

 
 
 
© 2006-2017 www.Dilna-Zahrada.cz všechna práva vyhrazena. Adresa provozovny: Družstevní 84/15, 664 49, Ostopovice.
Provozovatel severu: Vojtěch Schwangmaier, Brněnská 58, 664 41 Omice.
Tel: +420 547 425 371, fax: +420 547 214 009,  mail: