Nacházíte se zde:

Úvodní stránka

Reklamační formulář

Jak reklamace probíhá

  • V online formuláři (viz. výše) vás požádáme o doplnění informací k zboží které potřebujeme k zahájení reklamačního řízení s výrobcem. Zároveň vám zašleme adresu, na kterou nám můžete zboží odeslat ke kontrole.
  • Po vyplnění formuláře nejpozději do 7 dní od přijetí reklamace vám zašleme e-mailem reklamační protokol.
  • Reklamaci se vždy snažíme řešit co nejrychleji. Nejpozdější termín jejího dořešení je 30 dnů od podání. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo vám přímo zavoláme.
  • V případě oprávněné reklamace máte kromě nového produktu nebo vrácení peněz za zboží právo i na finanční náhradu dopravného nebo dalších nákladů, které vám vznikli při reklamaci.

 
 
 
© 2006-2020 www.Dilna-Zahrada.cz všechna práva vyhrazena. Adresa provozovny: PROLOGIS - DC2, Syrovice 689, 664 67 Syrovice.
Provozovatel severu: Vojtěch Schwangmaier, Brněnská 58, 664 41 Omice.
✉ e-mail: