Nacházíte se zde:

Úvodní stránka

Zákazník má vrámci ČR na výběr z následujících typů doručení:
  • Česká pošta - balík Do ruky: Zboží Vám zašleme prostřednictvím České pošty na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu. Také Česká pošta Vám zašle v den expedice SMS s číslem balíku pro sledování a také odkaz na případnou změnu data doručení. V den doručování budete telefonicky kontaktováni pracovníkem České pošty, který si ověří, že budete moci balíček převzít. Doručování probíhá následující pracovní den po podání zásilky v odpoledních hodinách. V případě nepřevzetí balíku, bude uložen po dobu 7 dní na Vaší dodací poště. Tento způsob dopravy je možný pouze pro zásilky o celkové hmotnosti max.50 Kg, za tento způsob přepravy účtujeme poplatek za poštovné a balné ve výši 120,-Kč vč. DPH.
  • Přepravní služba GEIS: Zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby GEIS na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu, kde bude uveden kontakt na přepravce – GEIS a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Tento způsob dopravy je možný pouze pro zásilky o celkové hmotnosti max.50 Kg, za tento způsob přepravy účtujeme poplatek za poštovné a balné ve výši 139,-Kč vč. DPH.
  • Přepravní služba DPD: Zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby DPD na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu, kde bude uveden kontakt na přepravce – DPD a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Tento způsob dopravy je možný pouze pro zásilky o celkové hmotnosti max.50 Kg, za tento způsob přepravy účtujeme poplatek za poštovné a balné ve výši 149,-Kč vč. DPH.

Převzetí zboží:

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození, či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky, je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu Dilna-Zahrada.cz.


 
 
 
© 2006-2018 www.Dilna-Zahrada.cz všechna práva vyhrazena. Adresa provozovny: Blanenská 1902/73, 664 34 Kuřim.
Provozovatel severu: Vojtěch Schwangmaier, Brněnská 58, 664 41 Omice.
Tel.: +420 547 425 371, FAX: +420 547 214 009,  e-mail: